"An ideal date would be eating takeout dinner in our pjs while watching Netflix and you play with my hair."

2013-12-30 / 23:09:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Gnällde häromdagen att jag inte hade någon serie att kolla på... nu har jag typ 4. Håller på med Charmed och Revenge för tillfället och tänkte börja kolla på Breaking Bad och Firefly. Breaking Bad har jag hört ska vara skitbra.. och Firefly är det fan skandal att jag inte har sett eftersom det är Joss Whedon som har gjort den! Så sorry Buffy, du får vänta ett tag med att bli omsedd ;) 
 
Nu ska jag kolla någon film med mamma och äta ostbricka, muuums. Vi hörs imorgon babees
 
Kan vi alla bara hålla med om att killar är det bästa? heheh
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0