April 2013

2013-12-25 / 22:44:25 / Allmänt / 0 kommentarer
Blev sjuk några dagar innan jag skulle på Niccis mammas bröllop.. och jag och Nicci skulle uppträda. Men Jag drack massor med te, varmt vatten med citron i och tog massor med vitaminer och vilade bajs mkt så till slut blev jag tillräckligt frisk. Dock blev inte vårt framträdande super bra pga för lite träning och att jag fortfarande var sjuk hehe.. men bröllopet var iaf super roligt! Dansade hela kvällen och lärde mig polsk folkdans. 
 
Läste the fault in our stars, och förälskade mig i den. Herregud, bästa boken. 
 
Hade en mysig kväll med Ingilo och Maria, vi åt kinamat på golvet och snackade massa. Dock blev vi alla typ dåliga i magen av maten så det slutade med att dom fick åka hem och jag satt på toan hela kvällen HAHAH
 
OCH SÅKLART. Jag var på JUSTIN BIEBER KONSERT. Min andra konsert, min dröm gick i uppfyllelse en andra gång. Så sjukt roligt och underbart. Var där med Ebba och på morgonen när Justin anlände till hotellet var vi ca 1-2 meter ifrån honom när han sprang in (vi bodde på grand hotel) och på morgonen vaknade vi av skrikande tjejer haha! Detta gjorde såklart hela April månad + typ hela resten av året! 
 
Köpte ny kamera, yeey!
 
 
April var helt klart en av de bästa månaderna!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0