Augusti 2013

2013-12-25 / 23:32:02 / Allmänt / 0 kommentarer
Var i Åre med min andra familj! Sjukt mysigt trots att Ebba typ fick panikattack eller allergisk reaktion eller var det nu var mitt i natten så ambulans och allt fick komma.. haha så typiskt henne. Sjukt mysig resa iaf!
 
Var på wallander-museet i Ystad vilket var en stor sak för en wallander nörd som jag!
 
Såg the conjuring, vilket helt klart var året bästa skräckfilm.
 
Jag började gymnasiet.. OMG! Sjukt nervöst första dagen.. visste inte hur jag skulle bete mig så FÖRSÖKTE vara mig själv haha.. till en viss del.
 
JAG VAR PÅ SELENA GOMEZ KONSERT. Efter 4 års väntan.. men det var det värt! Åh älskade Selena. Lilla 2008 Izabelle skrek av lycka inom mig. 
 
Augusti var en skitbra månad, men också väldigt jobbig och nervös. Shit säger jag bara. Får rysningar av att tänka på den där första dagen HAHA
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0