Februari 2013

2013-12-25 / 22:20:05 / Allmänt / 0 kommentarer
Började åka skridskor ganska mycket igen, haha.. sen började även de nationella proven denna månaden tror jag? Det första var.. svenska, eller SO, om jag inte har helt fel. 
 
Firade valentines day med ben och jerry! ;) haha..
 
Jag fick en lillasyster! Vilket kändes skit i början.. men nu är det väl helt ok hahah
(ni får en bild på min frukost första dagen jag träffade henne också för jag orkade inte klippa bort den hehe..)
 
Sen hände det självklart andra roliga saker! Var hemma hos Hil med henne och Nicci, gjorde s'mores och hade allmänt roligt. Vi grillade marshmallowsen i öppna spisen också.. det var rök i HELA huset. Sen kommer hennes föräldrar hem och säger "varför gjorde ni inte bara det i spisen?" Smart där..
 
Men om jag ska va ärlig så var inte februari den bästa månaden...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0