Juli 2013

2013-12-25 / 23:21:50 / Allmänt / 0 kommentarer
Blev antagen till gymnasiet, yeey!
 
Hil var hos mig och vi spelade in videos och svar på min frågestund. Skrev bara detta för att jag vill lägga upp denna bilden: (HAHAH)
 
Var på stranden några ggr med familjen, sprang, powerwalka och hade mysiga sommardagar.
 
Köpte ny resväska inför london-resan!! Och var på Hildas "konsert" på björnen med min bestiie och bror
 
Något av de hemskaste hände... Cory dog. Jag vaknade på morgonen och såg direkt när jag gick in på någon social media, grät hela dagen.
 
Var i Stockholm, gick på gröna lund och hade det allmänt bra!
 
LONDON BABY! BÄÄÄST. London med mamms! Trots lite hinder (hahah) så hade vi det helt underbart! Var även på madame tussauds.
 
Hbg-festivalen!
 
Annars var det bara andra saker som mysiga sommarkvällar såklart, osv. Men annars så är detta nog pretty much it :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0