Juni 2013

2013-12-25 / 23:07:59 / Allmänt / 0 kommentarer
Dagen kom där jag aldrig mer skulle ha lektioner i högstadiet, det firades med att äta plankstek på resturang med min pappa och bror!
 
FICK SE BUFFY IGEN EFTER ETT HALVÅR UTAN
 
Nian drog sig mot sitt slut och vi hade spex, var såklart Buffy haha
 
Sålde min dator och bokade en resa till mig och mamma till London!!
 
Dagen innan avslutningen hade vi lärarmiddag. En underbar kväll trots mycket om och men med mitt hår hahah.. fick verkligen inte rätt på det. Åt god middag, skrattade, dansade, sjöng..
 
Dagen kom.. avslutning. Sista dagen. Jag får en klump i magen nu när jag bara skriver detta. Värsta dagen, men också bästa. Vi hade det så mysigt, men så jävla sorgligt. Alla stod i matsalen och bölade ögonen ur sig.. det var hemskt. Det var hemskt att bara veta att man aldrig mer skulle gå i samma klass som sina bästa vänner, aldrig mer ha de lärarna och aldrig mer gå i samma klass. 
 
Men på kvällen gick jag och mina babes ut och åt på resturang och hade det mysigt hos mig. Sen sov Hilda och Nicole hos mig :)
 
Dagen efter gick jag, Hil och Nicci till skolan (HAHAH) och fikade med lärarna. Normala vi är va? Gå till skolan dagen efter man har slutat? ;)
 
Åh ja, fick en sån här också:
 
Var i malmö med min familj och mormor, hade det mysigt och så! Sen på kvällen åkte jag in till stan och åt middag med Maria, Hil o Nic.
 
Min moster och hennes kille gifte sig, och jag var tärna! Sjukt rolig och mysig kväll/dag :)
 
 
Hade också mysiga sommardagar med olika folk, vänner och familj. Väldigt händelserik, bra och hemsk månad. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0