Roller coaster, for a minute we were up but the next we were falling down.

2013-12-18 / 18:27:26 / Allmänt / 0 kommentarer
Jag kan inte förstår att min statistik håller sig hyfsat bra uppe trots att jag i princip ALDRIG bloggar? Tack i alla fall! Har varit hemma i både måndags och tisdags eftersom jag har mått ganska skit. Idag var jag dock i skolan och det var såå skönt. Kände att jag har varit lite så extra jobbig idag som har pratat exakt HELA tiden och typ skrattat åt allt. Men hellre det än en suris väl? ;) 
 
Det är bara två dagar tills det är jullov och det händer/har hänt massor med roliga saker. I morgon ska jag på bio med Daniella och se BELIEVE, ahh. På fredag slutar vi ju och sen på tisdag är det JULAFTON. Fast julafton känns konstig detta året, jag vet inte riktigt vad det är. Men har hört att fler tycker det. Märkligt. Sen på nyår ska jag hem till Alicia och fira nyår (nähe) med tjejgänget och kanske några andra. Inte festande, inget drickade, utan singstar och let's dance står på schemat! Hur kul som helst! OCH jag, Alicia, Matilda och Dan har även bokat biljetter till Miley Cyrus konserten i Köpenhamn nästa år!! Så jag har en ganska bra feeling om nästa år. Köpenhamn med bästa tjejerna och se Miley och sen två dagar efter London med Hil och se One direction! 
Och sen kommer ju även Lea's album, Veronica Mars filmen och the fault in our stars filmen nästa år. 
 
Nu ska jag fortsätta och skriva om den Heliga Birgitta och sen ska jag äta och... sova. Ciao!
 
Och ja!! Denna släpptes även idag!! Movie-postern till the fault in our stars!
 
Januari 2013 - December 2013...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0