skins

2013-12-01 / 14:43:23 / serier/filmer / 0 kommentarer
Efter att ha sett massor av Skins på tumblr och haft massor med människor tjatandes på mig att jag ska se det så såg jag äntligen det. Åh, helt ärligt en av de bästa serierna. Så verklig, så bra, så SORGLIGT. Har en kinda love/hate relationship med det. Generation 2 är helt klart min favorit. Freddie & Cook ♥ Första generationen är också helt ok, tredje har jag inte ens sett. Blev för krossad av den andra så vill inte "move on" liksom HAHA. Men ja, verkligen en rekomenderad serie! 
 
Handling: Det handlar om ungdomar i the UK (som jag såklart älskar) helt allmänt handlar hela serien om hur det är att vara tonår i det samhället vi lever i. Om problem och så som exakt alla har/kan ha. Serien känns väldigt verklighetsbaserad och inte överdriven som den skulle varit om den gjorts i USA (då skulle den antagligen gjorts "bättre" med snyggare kläder och bättre omgivning ex). Det är därför denna känns så verklighetstrogen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0