stay in my backpack forever

2013-12-25 / 20:49:17 / Allmänt / 0 kommentarer
Hola amigos! Igår var det julafton, inte så speciellt enligt mig. Trevligt och så men firade inte med min släkt så det blir inte samma sak. Men jaja, det var väl mysigt. Blev supernöjd med mina julklappar iallafall! :) Fick bland annat, Justin stand-up, apple tv, pengar, biokort, bok, alla vänner säsonger, filtar osv. Sen har jag även fått en klädhängare, disney on ice biljett och ska få en bokhylla av mamms. Ska rättare sagt göra om mitt rum så ja! Idag fyller min bror år, hela 9 år.. var har tiden tagit vägen? Känns som om han fortfarande är 6. 
 
Sitter just nu i soffan med mina bröder och kollar skins. Sjunde säsongen, wäääh det är så sorgligt. Ska snart hoppa i ett bad men tänkte första börja med en resume över detta året! Hoppas ni har haft en bra dag och en bra julafton! :)
 
Me and my boyfriend just chilling ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0