swap it out with me

2013-12-27 / 22:07:00 / Allmänt / 0 kommentarer

 
 
Överväger helt seriöst att se om Buffy igen. Don't judge me, det finns ju inga andra bra serier kvar att se känns det som? Jag har sett Dracula nu och nya avsnitt kommer inte förrän nästa vecka (döda mig) och alla andra serier har uppehåll. Vad kan jag se? Revenge? The killing? Scandals? Ahh detta gör mig smått galen. Varför har alla serier uppehåll när man väl har tid och se dom? Så otroligt störigt. 
 
Idag har jag varit med min familj hos mormor. Ätit middag, varit ute och gått i dalen och sånt mysigt. Väldigt skönt att bara umgås med familjen så. Sen kom även mina två kusiner dit och Nico bestämde sig för att sova på min rygg. Så otroligt go är han, lägger sig på min rygg och kramar om mig.. lille älsklingen. :') 
Nu ska jag snart se någon film med mamma och be att mitt ryggont blir lite mildare till imorgon då jag ska på bio med Dan, Alicia och Matilda! 
 
´
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0