the power of three

2013-12-07 / 12:37:57 / Allmänt / 0 kommentarer
Hola! Hur är det? Med mig är det ganska bra, trött och ont i ryggen men jag klarar mig! Det är snö ute, wehoo! OM typ en vecka kommer jag klaga över det så man får njuta så länge detta varar :) Nej det kan stanna tills julafton är över sen kan det försvinna igen. Sitter just ni u mitt kök och dricker kaffe och äter frulle. Ikväll kommer Nicci och Hil hit, det blir pizzamys och så bara, lugn och skön lördag med två av de bästa. 
 
Började kolla på Charmed häromdagen igen. Älskar den men kunde typ inte kolla vidare efter Prue dog. Så hela fjärde säsongen fick jag kämpa mig igenom för något år sedan, men nu ett år senare har jag äntligen accepterat hennes död (haha) och har nu sett halva säsong fem. And I loooove it, det är liksom en sån serie man också har växt upp med. Precis som med Buffy. Fast inget kommer såklart slå Buffy, never ever. Hur bra serier jag än ser så är det INGET som kommer vara bättre än Buff. 
 
Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen plugga innan dom kommer lite senare. Pusssss ha en bra dag. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0