Välbehövlig dag med bästaa

2013-12-13 / 23:03:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Heej! Idag har varit en bra dag. Var i skolan endast en lektion och sedan stack jag till Emporia med Nicci. Shoppade mest småsaker, inte kläder som jag egentligen skulle haha.. men där var verkligen inget fint. Så yeah yeah. Det var i alla fall mycket trevligt och mysigt! Sen fikade vi på Starbucks. Alltid lika mysigt och gott. Bästa. Starbucks är verkligen hur härligt som helst, speciellt på julen. Typ min och Niccis favoritställe på hela världen HAHA. Fast det i London är såklart bäst but still ;) Var hemma vid kanske.. 8? Har sen dess bara slappa kind of sort of och ska nu kolla på en film med mamms. :) 
 
Some stuff: 
Sen köpte jag också City of lost souls men glömde fota den..
 
Åh ja! Sen väntade detta på mig när jag kom hem också (!!):
Har designat det själv så är nog den enda i hela världen som har just detta. Annars är det väldigt creepy.. And I LOVE IT.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0