Grattis mina syskon!

2013-02-11 / 16:38:23 / Allmänt / 0 kommentarer
Idag fyller mina älskade bästa vänner 15 år! Det är helt sjukt vad vi har gått igenom tillsammans, sen vi var 6 år och nu är vi 15. Det känns fortfarande sen igår vi sprang runt på 'gatan' och lekte, hoppade studsimatta och gick till oj heela tiden. Vi har varit med om varandras bra dagar och även dåliga. Ni är som mina syskon och jag bråkar med er som jag gör med mina egna bröder, alltså oftast tjafs om småsaker. Men så blir det ju, right? Ni är det bästa jag har och jag vet egentligen inte hur jag ska kunna skriva för att alla ska förstå det. Jag älskar er så fruktansvärt mycket! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0