I start to think about the way you make me smile

2013-02-06 / 19:25:02 / Allmänt / 0 kommentarer
Tjabba! Onsdag, första nationella provet avklarat och trött. < ja det beskriv ju min dag och dessutom vilken dag det är, ungefär. Nationella provet kändes hur bra som helst, var ganska nervös innan men det är kanske inte så konstigt. Hade med mig en termos med kaffe och drack nästan upp hela, vilket resluterade med att jag skakade flera timmar efteråt. Överdos typ hahaha. 
Efter skolan åkte jag skridskor med familjen, trodde att jag skulle ha glömt hur man gjorde men det var typ som att cykla. Om ni förstår? Det var i alla fall mycket roligt! 
Sen jag kom hem har jag bara pluggat och kollat på pretty little liars :) Puss på er sålänge då dååå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0