I'm in love with the thought of you

2013-02-04 / 18:56:15 / Allmänt / 0 kommentarer
Pic from igår, haha ^

Hola! Skola idag, nice surprise. Hade spanska prov, kändes bra! Skulle egentligen åkt skridskor med min bror men nej då var där fan stängt! Haha, det är inte meningen att jag ska få åka skridskor alltså! Sjukt störigt. Har istället bara varit hemma, pluggat lite och inte så mycket mer. Har grymt ont i huvudet så ska nog lägga mig i och kolla på oth och sen in i ett bad. 
HAHA, idag i skolan fick jag och Ingilo en ny vän! Inga-Maj puttesson! Vi gjorde täcke & kudde och allt till hen. Men sen förlorade vi hen och hen ligger antagligen någonstans på golvet nu, så vi ska försöka hitta hen i morgon! Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0