it's not about what I want, it's all about what you need

2013-02-03 / 17:37:33 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej lovers! Idag har jag inte gjort så mycket, var på familia en snabb runda och köpte skridskor. Skulle egentligen åkt skridskor med familjen men min lillebror fick feber.. trist. Har istället pluggat typ, mycket tråkigt och det är så himla mycket just nu. Har blivit kär i Ryan Gosling också, så sjuuuukt snygg att jag dör! Ska snart snacka skype med Picci och sen in i ett bad, fryser som ett as! Puss.
 
Vad tyckte ni om melodifestivalen igår förresten? Själv tyckte jag att det var skit. Det är inte ens schlager längre. Det var mycket bättre förr. Lite tråkigt. Men jaja, vi får hoppas på bättre nästan lördag! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0