never said yes to the right guy

2013-02-25 / 21:02:52 / Allmänt / 0 kommentarer
Jävel vad trött jag blev. Helt slut, verkligen. Tränade innan. The biff is back! Haha kind of. Nej men det är skönt att kunna träna i garaget igen - bara en dörr mellan mitt rum och 'träningsrummet'. Nu ska jag kolla på någon serie, pappa tjatar på att jag ska sova inne i huset men jag vet inte.. orkar inte riktigt haha. Snäll jag är. Årets bästa dotter. 
 
I morgon är det school igen! Blö vad tråkigt. Är inte alls sugen. Men vem är sugen på skola? Sorry till er som är det. Är säker på att ni är underbara ni med. Efter skolan ska jag leka med Hilda och ja.. annars ingenting. Man har inte riktigt tid till mer på en dag än det. 
 
xxxxxxxxxxxx (det blev många pussar)
Solsken, Londons gator, starbucks påse i handen, en dag ifrån födelsedag. Om livet ändå alltid kude vara så underbart. Saknar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0