only know you've been high when you're feeling low

2013-02-18 / 18:23:00 / Allmänt / 1 kommentarer
Min dag ungefär. Gick upp ganska sent, åt frukost och sedan åkte jag till sjukhuset. 

Hej på er! Gick upp runt 10, städade mitt rum lite smått och packade ner mina kläder osv. Sedan åt jag en god frukost som bestod av yoghurt med flingor och banan i samt ett glas apelsinjuice. Vid tolv kom pappa och hämtade mig sedan körde vi till sjukhuset. Fick träffa min lillasyster, Melissa. Hon är sjukt liten eftersom hon är en månad för tidig. Men det kändes bra :) Kanske kan ändra mina uppfattningar ändå, hehe. 
Nu har jag precis kommit hem till mamma, ska läsa lite och sen bara slappa! Puss på er och hoppas ni har haft en bra dag. ♥

Kommentarer
Postat av: ella

sjukt söt!
är det bra med henne? eftersom hon är en månad för tidig? :)
vad var din tidiga uppfattning?
kram bell!

2013-02-18 @ 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0