"There's absolutely no way that my brother is dead."

2013-02-24 / 19:11:04 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej mina skönheter, och odjur. Hur är det med er ikväll? Jag mår bra i alla fall. Det söndag, måndag i morgon men jag har studiedag så jag ska inte klaga. Melissa har fått komma hem och jag sitter och dricker karamell-latte. Otroligt gott. 
 
Såg det senaste vampire diaries avsnittet imorse också. VAD HÅLLER DOM PÅ MED? Jag förstår mig inte på det alltså. Döda Jeremy, jävligt moget ju. Snällt mot Elena, hennes enda familj. Höll på att bryta ihop genom typ hela avsnittet men var mest arg så ja. ÅH. Ska börja sörja det här nu.. som när man fick reda på att Toby var A. Ungefär samma sak, eller detta är nästan värre. Okej Izabelle, chilla nu. "Everything will be okey in the end, if it's not okey - it's not the end." 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0