wake me up before you go-go

2013-02-03 / 20:26:13 / Allmänt / 0 kommentarer
Okej, för typ en vecka sen när jag och min familj skulle äta så säger hampus (min yngsta lillebror) "Eh, izza..." och pekar precis framför mig. Då tittar jag upp och ser en spindel hänga i sitt nät 1 cm från mina ögon! Jag fick ju såklart panik och började skrika och då tog mamma bort den. Idag när Hampus då badade så kallade han på mig och sa "kolla Izza", och pekade på väggen. Och där är en spindel. Då kommer mamma och säger "vet du vilken spindel det är? Det är den som hängde framför dig i köket, jag slängde i den i badkaret." VEM I HELA FRIDEN SLÄNGER I EN SPINDEL I BADKARET? Antingen slänger man ut dom eller mosar dom! Jag har nyss badat i alla fall, innan det pratade jag med Nicole på skype. 
 
Veckan som kommer, kommer bli sjukt hetsig och stressig. Har fyra prov varav två av dem är nationella. Ser inte fram emot det alltså. But I can do it! 
Nu ska jag lägga mig i min säng som ser väldigt liten ut och läsa.. och sen ska jag kolla på någon serie. Puss på er och sov gott! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0