what if i told you your tears haven't been ignored?

2013-02-28 / 21:03:00 / Allmänt / 0 kommentarer
 
Vet inte om jag har sagt detta men jag har ett vad med min mamma, att jag inte får kolla på Buffy förrän den 6 juni i år. (Får 500) Och detta har jag hållt i typ 2 månader nu. Håller på att få panik på riktigt! Får nöja mig med massa tumblr bilder och sånt sålänge.. Hej förresten! Hur mår ni? Förlåt för bloggningen. Idag var det skola, ganska lugnt. Efteråt följde Nicci med mig hem. Satt vid datorn och tränade typ. Göttans! Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på 90210. I mooorgoon blir det stan och kanske bio med dom vanliga och efteråt sova hos mig :) puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0