you belong with me

2013-02-10 / 19:33:20 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej snyggingar! I fredags var det skola, nationella kändes jätte bra och efteråt gick jag, Hilda, Ingrid, Maria och Nicole till oj för att köpa tacos till kvällen och sedan vidare hem till mig. Blev en super rolig kväll som vanligt med mat, skratt och sedan sov alla fem i min säng. Fyfan vad trångt det blev! Igår eftermiddag åkte jag hem till baboo och Mells och sov där, åt god mat och kollade film och sånt super mysigt!! Idag gick jag hem vid halv ett och sedan somnade jag vid två, och sov till fem ungefär. Så där var ju en hel dah slösad, haha! Nu ligger jag i sängen hos pappa och ska kolla på allra sista one tree hill avsnittet... igen. Puss på er och hoppas ni har haft en bra helg! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0