answer

2013-01-06 / 19:20:00 / questions and answers / 0 kommentarer
(hahaha bästa bilden. Vet fortfarande inte hur man gör screen-shot på mac...)
svar: Jo det kan jag väl göra! :) 
 
Beauty and the beast har jag bara sett ett avsnitt på. Men den verkar vara riktigt bra! Rekomenderas till er som gillar lite mystik och kärlek! :) 
 
Friends eller ja vänner, har jag sett typ.. halva säsong ett. Påminner lite om typ how I met your mother, så det är riktigt bra. Och roligt! 
 
Håller på att kolla andra säsongen nu. Man kan inget annat än att älska denna serien. Humor, kärlek, snygga killar. Vad mer behövs? 
 
Började på denna igår, är dock redan på andra säsongen pågrund av att avsnitten är tjugo minuter och i en säsong är där ungefär 12 avsnitt. Väldigt lätt serie liksom. Man behöver inte "tänka". Kärlek, problem och humor. Och han som spelar Aiden är bara FÖR snygg. Det gör typ ont i ögonen! ;) 
 
Bra serie, ganska spännande. Men jag har inte riktigt "fastnat" som jag annars gör lätt med serier. Men det är också kärlek, ganska mycket humor och ja.. bra underhållning men lite långtråkig i mellan åt. 
 
Detta är dom jag håller på att se JUST NU. Sen börjar snart alla serier jag följer regelbundet också. Lost girl börjar i morgon. Sen börjar PLL, glee och VD snart också. Love it! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0