be true to who you are

2013-01-05 / 13:00:30 / Allmänt / 0 kommentarer
Oj.. klockan är redan ett. Vaknade vid elva och gick upp nästan direkt upp och åt frukost med pappa. Vilket ledde till att vi planerade min New York resa om ungefär två år. Innan har det varit lite såhär "tomma" ord, typ "jaja men jag sparar lite pengar då och då" men nu är det liksom på riktigt! Jag ska verkligen satsa! NY är min dröm, och jag tänker inte ge upp. Jag SKA sitta på ett flyg om två år, och tänkta "det händer verkligen, om några timmar kommer jag vara i New York, gå längs broadway och kolla ut över manhattan." Saker och ting kommer inte bara till en, man måste kämpa för att nå sina mål! 
 
Nog med deeptalk. Lite senare kommer baboo och sover hos mig, I think. Nu ska jag gå och sätta på mig lite kläder, borsta tänderna och så you know. Sen ska jag läsa lite! Puss på er sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0