dag 3 - saker du inte vet om mig

2013-01-30 / 20:19:57 / 30 days of my life / 0 kommentarer
1. Hatar att plugga, älskar att lära.
2. Jag kan nästan mer engelska än svenska. Eller.. jag vet inte hur jag ska förklara det. Men typ när jag pratar så tänker jag det på engelska så det kommer ut helt fel på svenska.
3. Jag är typ 5% Engelsk (skottsk) och min släkt (och jag då ju) kommer liiite från samerna, hahaha.
4. Jag är bara 1.61 cm
5. Jag räcker typ aldrig upp handen i skolan fast jag kan svaret osv, hehehe
6. Jag är tumblr-beroende
7. Jag kommer alltid, alltid, alltid älska Spike (i buffy) typ mer än allt annat. Forever and ever number uno! 
8. Jag är kär i Matt Cohen.
9. Jag är nog sjukt störig, hahahaha
10. Jag har varit i Marocko. Skojar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0