I hate myself for loving you

2013-01-13 / 13:39:10 / Allmänt / 0 kommentarer
Dagen igår var awesome som vanligt. Jag vet inte vad det är, men det är någonting med disney on ice som får mig att känna mig glad liksom. Känner mig liten igen. Liten med inga bekymmer :)) Tog tåget från hbg till malmö, åt på china box as usual och sen var det insläpp! Det var ju dock över innan det typ hann börja, kändes det som. Tog tåget hem så var hemma runt elva kanske. 
 
Vaknade halv elva och kollade på lite misfits innan jag gick upp. Spelade lite guitar hero med mina bröder, hade nästan glömt hur roligt det var hehehe. Sitter just nu och dricker kaffe, ska göra ve mig lite. Ska bara vara hemma och slappa idag, och kanske ut och springa en runda. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0