I told you to be patient

2013-01-15 / 14:49:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Min hals kind of dödar mig, kan knappt prata och så fort jag hostar känns det som om jag ska dö. Faan, har verkligen inte tid att vara sjuk och hemma nu! Får dricka massor av te, bara vila och hoppas på att det blir skola i morgon. Var hos doktorn innan men så klart "var det inget"... ni är till så stor hjälp, verkligen. Sen har det hänt en stor olycka på bron mellan östra ljungby och Åstorp. Shit säger jag bara. Ska se filmen 'the house at the end of the street' med Jennifer Lawrance. Har längtat i evigheter. Får väl ta och kolla på de sista avsnitten av south of nowhere också. Vill att Ashley och Aiden ska bli tillsammans men vet att det inte kommer hända </3 får nöja med mig att de är gifta i verkligheten :') Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0