I'm not good at being lonely

2013-01-06 / 21:33:17 / Allmänt / 0 kommentarer
Tjenis penis! Är hos mamma och har spenderat kvällen med att bada och kolla på serier. Mycket mysigt. Mina lampor på väggarna kan vara det bästa jag någonsin har åstakommit, så himla mysigt är det. Känner mig som en riktig sån man ser på tumblr. För er som är lika beroende som mig ;) På tal om tumblr, ni som inte har det.. skaffa inte det! Man blir så sjukt beroende osv. Det kan gå från blombilder till porr, seriöst! Till slut kopplar man allt till tumblr. Och alla serier/filmer på tumblr blir gay, not kidding! Nog snack om tumblr. Har ni tråkigt? Skaffa det. Var beredda på att förlora ert socialliv bara. 
 
Måndag: Försöka gå upp tidigt, ut och springa. Slappa! Lost girl börjar igen!!
Tisdag: Kanske träffa någon? Får se! 
Onsdag: Skolan börjar igen... SAMT PRETTY LITTLE LIARS! OHYEAAAH! 
Torsdag: Skola. Sova, sova, sova, kolla på serier. 
Fredag: Skola. Inget annat planerat. 
Lördag: DISNEY ON ICE! :]
Söndag: sova. Kolla på serier. 
 
Känns som en bra vecka. Förutom skolan, fast det ska ändå bli skönt att börja igen. Annars börjar både pretty little liars och lost girl denna veckan! Whooop! Sen på lördag är det dags för disney on ice, som jag längtat! Nu ska jag snart kolla på film med mamms. Godnatt på er! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0