jag vill att du ska stanna varenda gång du går

2013-01-20 / 15:54:30 / Allmänt / 0 kommentarer
Just nu sitter jag på den USA lådan för jag har ingen säng att sitta i... det känns mycket tomt. 

Sitter på mitt rum och bara lyssnar på musik, pappa håller på att städa och fixa listerna på rummet tror jag. Haha. Men så fort han är klar ska jag börja bära ut mina saker och fixa med typ skrivbordet. De som ska köpa min säng kommer nog alldeles strax, hoppas de är godkända... hahaha. Åh gud, sitter här vid spegeln och blir psykad av mig själv. Känns som i mirrors. Plågsamt eftersom jag är så otroligt blek, har nog aldrig varit blek i hela mitt liv innan... känns hemskt. Är ännu blekare nu eftersom jag har varit/är sjuk också juu. Drömde btw att jag var utomlands inatt, kan vara för att vi kollade på videos från orlando igår hos farmor och farfar. Vill diiiit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0