svar på frågestunden del 1

2013-01-08 / 21:18:13 / questions and answers / 0 kommentarer
är du oskuld?
yes I am! 
 
Hur kommer det sig att du verkar vara en jävligt bortskämd bitch som får typ allt du pekar på?
Hur kommer det sig att du verkar vara en avundsjuk bitch som inte borde bry dig om mitt liv?
 
Tränar du regelbundet? 
Jag försöker! Jobbigt ibland tho, haha
 
Hur kan ditt liv vara så perfekt?
Tro mig, mitt liv är långt ifrån perfekt. Men man får kämpa, right? :)
 
Favoritbok?
min egen, haha, just kidding! Cirkeln-triologin tror jag... eller fallen ängel serien, eller twilight. Äh det är så svårt! 
 
Favoritfilm?
Oj, ehm... twilight-filmerna får jag nog säga då! 
 
När ska du börja titta på vänner?! 
"jag har börjat" 
nej, jag menar följa det, regelbundet. inte bara när jag är där. puuuuss
Har faktiskt sett typ halva säsong ett. Kollade i fredags och söndags! Så gnäll inte! Pusss
(vet att du ville göra en sån med mig när du läste det ;)
 
du verkar vara så stark. (inte muskler.) du tar inte skit ifrån någon. hur gör du.?
Jag tar inte skit ifrån någon för vad tjänar det till? Det är ord från en annan person. Så länge DU tycker om dig själv så har du ingen behövan att andra ska tycka om dig! Jag kanske är stark, men det betyder inte att jag ALLTID är det. Även jag har mina stunder så jag mår sjukt dåligt och bara vill dö. Men det gäller att kämpa och le eller hur? Jag har ju inte bara blivit 'stark' helt plötsligt, jag har gått igenom ganska mycket i mitt liv som inte många vet om. Och det är personligt så det tänker jag inte ta upp här. Men såna saker har ju GJORT mig stark. :)
 
Vem är din favorit iller? ;)
DU är min favorit iller Ingilo! ♥
 
Någon ovan tyckte att du verkade som en bortskämd bitch som får allt du pekar på. Jag tycker det verkar helt tvärt emot. Du verkar verkligen kämpa för va du vill och förtjänar det du får! 
Don,t let em' haters bring you down. 
Xoxo. Ditt största fan.
haters gonna hate ;)
 
Vad har du för klädstil? Är du en modeintresserad person?
Har ingen speciell klädstil direkt. Har lite blandat och vad jag känner för att ha på mig. Nej, är inte direkt modeintresserad... gillar att shoppa tho! :)
 
Vad gör du för att hålla dig i form och vara hälsosam?
"Hälsosam" var det ja, hehe... försöker träna och försöker att inte äta för mycket onyttigt. Svårare är det inte. 
 
Vilka egenskaper får du oftast komplimanger för?
Skrivandet I guess. Konstigt att jag aldrig får komplimanger för att kolla på serier, är SJUUUKT bra på det!
Vad tittar du först på hos en kille/tjej?
Ansiktet/håret, ögonen och händerna. (På kille då alltså haha)
 
Tycker du träning är viktigt? 
Ja det tycker jag! 
 
Skulle du säga att utseendet är viktigt?
Det är inte det viktigaste. Men det är klart man bryr sig om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0