this kiss is something I can't resist

2013-01-01 / 23:21:21 / Allmänt / 0 kommentarer
Nyår var riktigt roligt och trevligt! Följde med Ebba, melker och deras pappa med till deras släkt. Lugn nyår. Alla andra drack och festade, glad att jag inte är en av dem! 2012 är officiellt över och vi är redan inne i 2013. Vilket lät väldigt fel. Jag känner i alla fall på mig att detta året kommer bli mycket bra! 
 
Idag vaknade jag hos Ebba, AV Ebba. As usual att hon väcker mig typ... Sen satt vi i soffan och drack kaffe och snackade med hennes pappa. Blev hämtad runt tre och vid fem kom min pojkvän till mig. Kollade på film, super mysigt. Saknar honom redan! Annars har jag bara badat, spelat Buffy och kollat på film. I morgon kommer Hilda till mig, film-maraton står på listan! Puss och natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0