watched you walk away today

2013-01-12 / 12:44:40 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår var det skola vilket var mycket tråkigt. Sedan fyllde min kusin år så var på kalas där. Kom hem ganska sent och skulle se chicago fire med mamma som gick på tv:n men jag måste ha somnat i soffan för sedan vaknade jag i sängen så.. ja, hehe.
 
Idaaag är det lördag och det innebär vadå? Disney on ice! Åh jag älskar det haha, tönt som jag är. Vi sticker härifrån vid halv 2 sp uppdateringen kommer suga idag, sorry. Sitter just nu och dricker kaffe och bara.. lyssnar på musik. Borde göra ve mig tho så puss och ha en bra dag! ♥
lite blandaat. Synd att du redan är gift Matt! ;) Avlider....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0