won't let you get us down this time

2013-01-22 / 22:41:53 / Allmänt / 0 kommentarer
här skulle egentligen varit en fin proffs bild tagen med min systemkamera, men jag har gjort av med mitt minneskort. Igen. Så det fick bli en mobilbild istället. 
 
Har nyss badat. Ska lägga mig i sängen nu och läsa fifty shades. NEJ jag har fortfarande inte läst ut den, okej?! Vissa perioder älskar jag att läsa, vissa inte. Får hoppas jag kan komma in i en sån period nu. Lättare att plugga då också juu. Hihi. I morgon ska jag till doktorn på ultraljud. Och nej, jag är inte gravid. Det är inte sånt ultrjaljud. Det är för halsen, för jag har haft en knuta jätte länge så blev jag skickad på det och bla bla bla. Orkar inte ens förklara. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0