you're the light that feeds the sun in my world

2013-01-08 / 10:05:40 / Allmänt / 0 kommentarer
Godmorgon babes! Gick upp vid åtta idag pågrund av att jag skulle till doktorn, för att kolla upp knutan i min hals. De gjorde inte så mycket men sa att jag skulle åka på ultraljud i helsingborg. Alltså inte gravid-ultraljud, HAHA. Sånt annat. Sen gick jag och mamma inom oj och köpte frukost och nu sitter jag är halvdöd. Såå trött. Kommer aldrig klara att gå i skolan i morgon juu! Nu ska jag dricka kaffe, ska ut och springa lite senare också! Har hittat perfekta rundan. :)) puss! 
Mamma har skaffat en sån här jobbig klocka, vid varje halv och hel timme dingar den sånt jobbigt ni vet? Typical skräckfilm. Det är fula är att mamma själv blir rädd varje gång hahahah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0