don't give a fuck about tomorrow

2013-07-28 / 20:56:26 / Allmänt / 0 kommentarer
Hola! Igår kom Hil till mig vid halv 1, vi satt mest i min säng och snackade samt kollade på Buffy. Vid 4 stack vi upp till stationen för och möta upp Ing och Maria för och sedan ta tåget till helsingborg där vi sedan mötte upp Nicci. En mycket, mycket rolig och mysig kväll med de bästa. Underbart med en liten reunion! Vi åt, gick runt, kollade på Anton Ewald, Eric Saade och joddla med Siv. Sen tog vi bussen hem vid tjugo i tolv. :) 
 
Idag har jag varit på kusin hos min minsta kusin. Efteråt hängde jag och min familj med hem till min andra moster för och äta och bada. Taco för hela slanten dudes! Mysig sommarkväll! Nu är jag hemma och ska dricka en kopp kaffe. Hoppas ni har haft en bra dag, cause you're worth it ;) 
"SLÄNG INTE I MIIIIG!"
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0