i didn't mean to fuck you over

2013-07-05 / 11:00:24 / Allmänt / 0 kommentarer
Godmorgon! Satt en stor del av kvällen igår med att fixa ihop frågestunds-videon. Men sen kom jag på att youtube inte tar emot videos på över 15 minuter, great. Jag har två videos och båda är 20 minuter vilket betyder att jag kommer få lägga upp dom i typ.. 3-4 delar HAHA. Jaja, det blir ju kortare och jag kommer inte lägga upp alla på en gång :) Så fick göra om hela videon nu när jag gick upp, tur att jag gillar att fixa med det annars vet jag inte hur det hade gått med mitt tålamod hahaha. Måste ju ändå vänja mig inför gymnasiet, kommer säkert bli mycket sånt på min linje ;) Nu ska jag dricka kaffe och kolla tumblr! Ass slaaam! 
18 DAGAR!!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0