I'm serious babe

2013-07-06 / 13:08:21 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej älsklingar! Lördag, har inte så mycket planerat men ska hem till min farmor och farfar på kalas lite senare. Tråkigt men har ju ändå inget annat att göra. Förövrigt känner jag mig trött, irriterad, ledsen. 
Igår var jag och min familj samt min moster med familj på landskronafestivalen, vet inte om dom kallar det festival men whatever. Den var väl trevligt :) Köpte bara ett linne, vill ju spara alla pengar till London!! Nu ska jag försöka skriva lite.. behövs - men är helt stuck. Ha en bra dag så hörs vi sen. 
Hello July, I like you ;)) 
 Yesterdayy. (Tyckte bara det var coolt med Harry Potter, haha)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0