it's always better with you

2013-07-27 / 11:48:19 / Allmänt / 0 kommentarer
Godmorgon! Oj, det var längesen jag skrev ett "godmorgon" inlägg känns det som... måste bli bättre på att blogga! Gick upp för någon timme sen och sitter för tillfället och dricker kaffe. Om ett tag kommer Hil hit och lite senare ska vi till hbg-festivalen med de andra! Vi har inte träffats alla fem på hela lovet så det ska bli super! :) 
Igår beställde jag hem två bokhyllor, det behövs verkligen. Så den vita jag har mina böcker på nu ska jag flytta och sätta mina filmer på istället - för mina filmer får inte plats på en hylla. Sen har jag massa böcker som ligger utspritt i rummet också... så ja! ;) Kände ni behövde ha en uppdatering på mitt rum såhär på morgonkvisten! Ciao
snygg vaa???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0