It's always better with you

2013-07-03 / 14:09:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Igårkväll kom E & M till mig för och sova över, satt mest på mitt rum och bara tog det lugnt och snackade. Skönt. När klockan blev tolv kunde jag inte låta bli att logga in för och kolla på om jag kom in på gymnasiet eller inte... men jag kom in! Så skönt, men nu börjar jag typ bli nervös haha! Kan fortfarande inte fatta att jag ska börja på gymnasiet. Shit my god. Idag gick vi upp ganska tidigt, vid 11 gick jag hem med dom för och sedan springa hem. Nu sitter jag här och ska rätta lite dåtid på boken, för Hil kommer hit vid halv 4 och om jag inte har rättat kommer hon bli sur på mig... thihi. See ya lateeer babees
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0