London 2013

2013-07-26 / 16:43:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej älsklingar! Igår runt 2 på natten landade min röv i sängen - inte för och sova dock. Okej, det lät otroligt fel HAHA. Var hemma vid 2 rättare sagt och då lade jag mig i sängen i typ 10 minuter för och kolla allt som man inte kan kolla utan internet på mobilen. Sen badade jag och sen åt jag räkbaugetter som pappa, sara och mina bröder hade gjort till oss. Det är standard när någon reser :) Jag är redan uttråkad och vill redan tillbaka till London dock. 
 
Vi åkte hemifrån Åstorp i måndags på kvällen. Allt gick smidigt och vi var fort på flygplatsen i Köpenhamn. Vi var dock as tidiga för vi var nervösa att något skulle gå fel och därför stack vi ju hemifrån ganska tidigt. Men vi klagade inte för det. När vi väl kom till London blev det lite komplikationer med bussarna HAHAH. Ville bara dö. Grät så rädd jag blev. Gud. Men det löste sig det med! Vi kom fram till hotellet efter att ha gått i minst en timme i 30 graders värme och efter mer än ett dygn utan sömn. Vi lämnade sakerna, och sen gick vi ut på oxford street för och shoppa, dricka kaffe och äta. Vid 7-8 var vi jätte trötta så vi gick upp på rummet... somnade vid 10 efter lite rizzoli & isles.
 
På onsdagen gick vi upp tidigt och tog bussen in till big ben. Var där i några timmar, fikade och så. När vi skulle åka hem till hotellet missade vi att hoppa av så vi kom till någon konstig 'by' som hette Shepherd's bush eller något sånt. Så det var bara att ta första bästa buss tillbaka. När vi kom tillbaka försökte vi hitta till Victoria's Secret. Det var verkligen tur att vi hade en karta säger jag bara. Vi hittade dit, bajs stort var det. Sen gick vi och letade efter alla andra butiker jag ville besöka. Hittade dock inte forbidden planet :/ Vi gick tillbaka till oxford street, åt lite, handlade lite och gick upp till hotellet vid 10 när affärerna stängde. Vi vände dock lika snabbt för att gå och hitta madame tussauds för att veta var det låg till dagen efter. 
 
På torsdagen checkade vi ut, åt frukost och gick sedan till madamde tussauds. Fick köa i 2 timmar innan vi äntligen kom in! Det var verkligen as coolt. Men vi hade bråttom så hann inte gå allt, inte ens spök-saken :( Både jag och mamma blev as ledsna haha. Men det kommer fler gånger! Sen skulle jag handla lite till men hann knappt för vi skulle sticka till flygplatsen, men fick i alla fall med mig en väska! 
fick seriösa utseende komplex efter denna bilden. Tips: om ni inte vill känna er som världens fulaste, sitt inte bredvid en av världens snyggaste kvinnor.
Höll på att dö när jag går och ställer mig bredvid 'justin' och märker att den är typ lika lång som mig! Dock har han ju växt nu ju såklart men ändå! Och hur ful är inte dockan HAHA, inte alls likt...
 
Shopping: 
 
Det har varit en helt awesome och fantastisk resa! Tredje gången jag var i London och det är fortfarande lika underbart. Shoppade inte överdrivet mycket heller.. har typ hälften av pengarna kvar. Men ska iväg med E&M på tisdag så behövder lite där, sen blir det att spara - ska ju till Köpenhamn i augusti och kolla på Selena Gomez, så då blir det väl också lite shopping. :)
Tack för denna gången, älskade London! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0