losing you is like living in a world with no air

2013-07-14 / 22:45:43 / Allmänt / 0 kommentarer
Usch vilken jobbig dag det har varit. Har bokstavligen gråtit hela dagen. Vet att jag inte kände Cory men för MIG känns det så. Hela glee-castet känns som vänner liksom, precis som med Buffy. För glee är en serie som har förändrat mitt liv och det går inte att ändra på, samt då Cory. Jag hoppas han har det bra nu. De kommande veckorna kommer säkert vara lite småjobbiga - begravning, Lea's reaktion osv osv. Men ska försöka att inte prata så mycket om det mer nu :) 
Har inte gjort så mycket annat idag. Jag och mamma har varit ute och powerwalkat. Det behövdes för att rensa tankarna lite. Har nyss kollat på ett avsnitt av glee, badat och nu ska jag snart kolla på skräckis med mamms. Sov gott med er. ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0