i'm more than ready for you, London

2013-07-13 / 20:54:00 / Allmänt / 0 kommentarer
^ Beskriver de senaste dagarna ganska bra. Jag, Hampus och Nicole var och kollade när Hilda sjöng i torsdags. Sen tränade jag och mamma och sen blev det bara serier hela kvällen. I fredags var jag på stranden med famljen, mormor och kusiner. På kvällen tränade hela familjen och sen hade jag och mamma mys kväll med skräckfilm.
 
Idag hämtade pappa mig ganska tidigt för och åka in till stan och köpa en resväska (ovan!) som jag såg igår. Underbar! Behövde också en egen, ny resväska. 
Har läst en del idag. Möblerade även om på mitt rum. Behövde en förändring och eftersom jag har lovat mig själv att inte färga håret mer så fick det bli det hehe! ;)
Mina kusiner är här samt Melissa som jag och mamma passar. Men nu sover hon så slipper äntligen gnället. :) Ikväll blir det antingen film eller någon av alla 1000 serier jag kollar på för tillfället. See ya
inte jätte mycket skillnad but still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0