out in the wild, party in nowhere land

2013-07-17 / 12:30:07 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår vaknade jag ganska sent, kollade på lite Rizzoli & Isles och sen skulle vi ner till min farmor och farfar för och köra flädersaft. Så powerwalkade ner där, gjorde flädersaft, drack lite kaffe, handlade på oj och sedan powerwalkade hem igen. Längtar tills pappa blir bra i ryggen så vi kan börja springa igen, finns inget bättre! 
 
Idag vaknade jag vid åtta men trodde klockan var tolv. Så jag blev glad och sov två timmar till. Har gjort ve mig och sitter just nu och rättar det sista dåtid/nutid på boken. Så seeeegt. Hil kommer hit efter hon har slutat jobb. Vi ska tälta! Har inte gjort det på evigheter. Ska övertyga henne om att vi ska se en skräckfilm... eller berätta spökhistorier. Ciaaaao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0