stockholm | gröna lund 2013

2013-07-21 / 19:39:00 / Allmänt / 1 kommentarer
Hola! Har varit i Stockholm i.. vad blir det? 3 dagar? 2? Jaja, whatever. Har i alla fall varit i estocolmo med min familj. I fredag gick vi runt i stan, handlade två böcker på scifi-bokhandeln (ofcourse), var på skansen och sen åt vi gott på kvällen. Det första jag såg när vi kom in i vårt hotellrum var utsikten, oh my. Ville typ inte lämna rummet. Så på natten när jag inte kunde sova satt jag och kollade ut genom fönstret i typ en timme hehe. :) 
I lördags var vi på gröna lund, första gången. Det var as kul. Älskar att åka karuseller, speciellt berg och dalbaner! Såg även Nanne grönwall, Anton Ewald, Ulrik M och ansiktet också - sommarkrysset vettni. Så det var ju la nice. 
bara kolla liksom! 
 
Vi ska inte ens börja prata om spökhuset. Det var faktiskt rätt awesome - trots att jag blev liiite besviken att det inte var läskigare. Första gången jag gick (gick 2 gånger) var där as coola "spöken". The grudge var där, Jason, samt någon människoliknande chucky- sak. Det var as nice, men andra gången var dom inte där? Lite dåligt. Philipe kaxade sig mot "the grudge" så hon följde efter oss, hahaha! 
 
Åh, sen vann vi en sån här också:
 
Avslutar med en fin liten bild från kvällen. Adios :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du nervös över att börja på en ny skola? Vad kommer du sakna mest/minst med den gamla och vad kommer bli roligast att börja gymnasiet? Nyfiken bara :)

2013-07-21 @ 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0