svar på kommentar

2013-07-21 / 19:56:00 / questions and answers / 0 kommentarer
Svar: Oj... Ja det är klart jag är nervös. Helt ny skola - helt nytt folk. Är rädd att alla ska tycka jag är konstig, hahaha. Drömde inatt om att jag kom för sent typ... 3 timmar? Fyfan. Har alltid haft en liten skräck för att komma för sent typ första dagen, speciellt när det är ny skola. Så när jag kom in i klassrummet glodde alla på mig. Men min lärare var i alla fall snäll och sa att det inte gjorde något. ;)
Vet inte vad jag kommer sakna mest, att känna sig trygg antar jag? Såklart kommer det komma på den nya skolan också, men vet inte riktigt om det kommer bli samma sak. PS var så litet, alla kände alla, lärarna var som vänner. Det var som ett hem. Det jag kommer sakna minst är vissa personer som inte behövs nämnas. 
Det jag ser fram emot mest är att träffa nya människor, nya vänner, ny miljö :) Ett nytt kapitel liksom. Såklart kan man alltid läsa de gamla kapitlena men även det blir tråkigt efter ett tag. Jag säger inte att jag ska kasta mina gamla vänner i soptunnan som gamla leksaker, dom kommer alltid vara mina vänner men gymnasiet är en helt ny upplevelse. Man blir vuxen. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0