This is the last time I'm putting an effort into it.

2013-07-10 / 21:27:02 / Allmänt / 0 kommentarer
Hola amigos! Igår var jag i Båstad med min familj, mormor samt moster med familj. När jag kom hem stack jag till E&M och sov där, vi skulle lägga oss tidigt eftersom vi skulle till Emporia idag men vi kunde såklart inte somna så vi låg och snackade i typ två timmar istället. Idag gick vi i alla fall upp ganska tidigt, gjorde ve oss och så och sen stack vi till Malmö för att shoppa lite! Hade bara 500 med mig eftersom jag vill spara alla pengar till London :) Men hittade två as snygga och billiga skjortor på Hollister så det är ju awesome! 
Orkade inte lägga ner mer tid för och få bättre bilder. För som Clara Henry säger - jag är ingen modebloggerska. 
Det har i alla fall varit en väldigt mysig och rolig dag med mycket skratt. Nu är jag dock sjukt trött och hade tänkt läsa lite! :) 
 
Alltså jag är så sjukt tacksam för alla personer jag har i mitt liv. Tänker inte vara sur, eller i alla fall försöka, på fel personer längre. Ta ut min ilska på de som egentligen inte förtjänar det. Jag ska försöka att bara bry mig om de personerna som faktiskt VILL vara i mitt liv, och skita i dem som inte anstränger sig ett skit. Försöka att bara ta till mig det possitiva och skjuta bort allt negativt bullshit. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0