Vet inte ens, det känns så overkligt.

2013-07-14 / 12:36:58 / Glee♥ / 0 kommentarer
Det är så orättvist. Varför. Vaknade imorse och möttes av dessa nyheterna. Glee var mitt liv i sjuan, det har även varit en tröst de senaste åren. Utan Glee hade jag inte varit den jag är idag, jag hade inte haft samma självförtroende utan det. Och Cory var en underbar person som jag såg upp till. Enda från början har jag varit kär i honom och såklart Finn. Kan inte sluta tänka på det - vad kommer hända med Finn's storyline i glee? Vad kommer hända med Finchel? Ingenting. "We are endgame." 
Har gråtit hela morgonen, gråter fortfarande. Det är sjukt hur en person som man inte ens känner, kände, kan ha en så stor påverkan. 
Han och Lea skulle gift sig om två veckor. Fyfan säger jag bara. Jag skänker en tanke till Lea, alla glee-medlemmar - hans bästa vänner, och hans familj. Himmeln har fått ännu en ängel. 
Rest in peace Cory Monteith. You'll forever be in our hearts. ♥
 
"He didn't die, he just took a midnight train to anywhere." 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0