whatcha doin' later tonight?

2013-07-04 / 15:48:43 / Allmänt / 0 kommentarer
 
hahaha alltså kolla bilden! DÖR. Igår kom Hil hit och sov. Vi kollade på pll, satt i min säng, svarade på frågestunden och rättade lite på vår bok. Sen kollade vi på secret window och åt jordgubbar. Efteråt kunde vi inte sova så det slutade med att låg och pratade i typ.. en timme kanske. 
Håller på att sätta ihop frågestunden nu i alla fall (bilden är därifrån) men kommer dela upp den i två delar eftersom den blev så himla lång. Så en del idag och en nästa vecka, låter det braa? 
 
Sitter just nu och dricker kaffe, vid halv 6 ska jag ner till byn för och möta nicole. Vi ska sedan till björnen och kolla när hil sjunger :)) Sen sover jag nog hos mamma tror jag.. puss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0