I find your lips so kissable

2013-06-26 / 15:37:58 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej bloggen. Idag ska jag inte göra ett skit, eller har inte gjort ett skit, menar jag. Gick upp runt 12, drack kaffe, kollade klart på en film som jag somnade till igår och sen har jag kollat på Buffy. Sitter just nu och rättar på min och hildas bok, den är snart klar. Sköönt. Är jätte stolt över oss och boken är faktiskt bra men man kan hela boken utan och innan nu och man är så trött på det, så nu vill man bara ha den klar och se om man faktiskt kan få den publicerad! Det är nu det spännande kommer liksom hihi! Hade inget att göra precis så skrev en liten "to do-list" över sommaren, detta blir intressant... see ya later
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0