i hope this feeling never goes away

2013-06-06 / 06:00:53 / Allmänt / 0 kommentarer
Sämsta uppdateringen, I know. Sorry! Igår var det onsdag, vilket innebar allra sista dagen med lektioner i högstadiet, förevigt. Just nu känns det otroligt skönt och jag var as lycklig hela dagen igår men om någon vecka kommer jag nog ligga och böla över det. Jaja, godmorgon i alla fall! Klockan är 6 och ni undrar säkert varför jag redan är uppe... för att äntligen kolla på Buffy efter ett halvår? Nej. Jo för jag ska till ullared! Den dagen jag får kolla på Buffy, ska vi till ullared. Tragiskt. Men jag är fine with it, måste ha nya kläder och kan ju alltid kolla när vi kommer hem :) Är ledig nu i fyra dagar, går sedan tre dagar och nästa torsdag slutar jag nian. Nu avslutar jag här innan jag börjar gråta. Hejdå 
GRATTIS TILL ALLA SOM TOG STUDENTEN IGÅR BY THE WAY
mys med pappa och bror på 'resturang' igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0